پلاک21

سامانه آنلاین مدیریت مجتمع های مسکونی و تجاری پلاک21

پلاک21

سامانه آنلاین مدیریت مجتمع های مسکونی و تجاری پلاک21

پلاک 21 ،نرم افزار مدیریت و حسابداری ساختمان و مجتمع از طریق اینترنت می باشد که کمک میکند مدیران بدون دارا بودن دانش حسابداری، به امور مالی رسیدگی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار و اطلاعیه ها را با ساکنان و مالکان به اشتراک بگذارند. همچنین امکان مشاهده وضعیت مالی، پرداخت بدهی به صورت آنالین، پرداخت قبض با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، واریز مستقیم به حساب مجتمع و مشاهده اخبار و اطلاعیه های مجتمع توسط مالکان و ساکنان را فراهم می نماید. ساکنان و مالکان نیز قادر خواهند بود تا علاوه بر اطلاع از میزان بدهی به پرداخت در موعد مقرر اقدام نمایند.

  • ۰
  • ۰

مدیریت آپارتمان

(مسئولیت‌ها)

امروزه زندگی آپارتمان‌نشینی بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی شهرنشینی محسوب می‌شود. در ایام آپارتمان‌نشینی و در وهله‌ی اول صاحبان طبقات یا واحدهای آپارتمانی چه بخواهند و چه نخواهند در مقطعی به عنوان مدیرآپارتمان انتخاب می‌شوند و یا انتخاب خواهند شد.

مدیر و ساکنان آپارتمان‌ها نسبت به یکدیگر وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که در این قسمت به شرح مسئولیت‌های مدیریت آپارتمان‌ می‌پردازیم.

 

1-   فرض می‌کنیم که شما از امروز به عنوان مدیر آپارتمان انتخاب شده‌اید. اولین موردی که همیشه می‌تواند تا مدت‌ها بعد از اتمام مدیریتتان نیز دردسرساز باشد مسئله‌ی دریافت، تنظیم و نگهداری اسناد مالی،فاکتور و صورت‌حساب‌های مربوط به آپارتمان با تمامی جزئیات آن است، دو راه پیش روی شماست:

الف- تهیه‌ی پرونده‌های جداگانه و رسیدگی روزانه و بعضاً لحظه‌ای به اوراق و اسناد و بایگانی مرتب آن‌ها در منزل.

(ب- پیشنهاد ما: استفاده از برنامه و اپلیکیشن "پلاک 21" جهت کلیه‌ی امور از جمله پرداخت‌  آنلاین،محاسبه و تقسیم سهم و انجام شارژ، مشاهده وضعیت مالی، اخبار و اطلاعیه های مجتمع، دریافت پیغام ها بصورت نوتیفیکیشن و ده‌ها قابلیت دیگر برای هرشرایطی حتی در موبایل شما و ساکنان آپارتمان)

2-   در صورتی که از روش دستی استفاده کنید لازم است که برای تمامی مبالغی که جمع می‌کنید به‌صورت جداگانه رسید داشته باشید، از نظر قانونی تمامی عایدات و هزینه‌ها باید به صورت رسمی دارای سند مربوطه باشند، حتی لازم است که علاوه بر داشتن رسید مبالغ، تسویه‌حساب‌ها نیزبه صورت مجزا تنظیم شوند.

3-   شاید در بیشتر آپارتمان‌ها چنین جزئیاتی توسط مدیر آپارتمان انجام نگیرد ولی ما آن‌چه را که  بر عهده‌ی مدیر آپارتمان بوده و بابت آن قانوناً جوابگوست را بیان می‌کنیم.

4-   اگر در دوران مدیریت خود  خواستید مبالغی  که جمع‌آوری می‌کنید در حسابی ذخیره شود، حسابی باز کنید که در آن به سِمَت شما به عنوان مدیریت آپارتمانتان اشاره شده باشد.

5-   در پایان دوره‌ی مدیریت خود شما موظف هستید که تمامی دفاتر و اسناد دوره‌ی مدیریت خود را بدون کم‌و‌کسر به مدیر بعدی آپارتمان تحویل داده و حتماً از او رسید بگیرید.

6-   در صورت بروز مشکل و نقص مدارک و ادعای طرف مقابل، در نهایت شما مسئول شناخته خواهید شد.

7-   برنامه‌ی پلاک21 یک‌بار و برای همیشه نه‌تنها خیال شما و تمامی مدیران آپارتمان را از تمامی موارد مالی اعم از محاسبه و پرداخت و بایگانی آسوده می‌کند، بلکه ارتباط شما و ساکنان را راحت، سریع و بروز کرده و جای هیچ اما- اگری برای هیچ‌یک از ساکنان آپارتمانتان نیز نمی‌گذارد.

8-    طبق تجربه‌های مشاهده شده، این برنامه علاوه بر مزایای فنی، موجب پرهیز از سوء‌تفاهم‌ها و حفظ حرمت بیشتر و روابط صمیمانه‌تر بین ساکنان آپارتمان‌ها و نیز مدیران آن‌ها شده است.

کلمات کلیدی:

مدیر آپارتمان,مدیریت آپارتمان,آپارتمان نشینی,شهرنشینی,پلاک21,اپلیکیشن پلاک 21,پرداخت آنلاین,شارژ,اسناد مالی,فاکتور,ساکنان آپارتمانها


blog.pelak21.ir/post/14/مدیریت-آپارتمان-مسئولیت-ها

🏠 www.pelak21.com
☎️📞 ۰۲۱-۴۲۰۸۴۳۲۱
✉️ info@pelak21.com
👉 telegram.me/pelak21official








  • ۹۵/۰۸/۱۵
  • پلاک 21

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی